Subject: Saadame Teile kooskõlastamiseks põhiprojekti „Kabli päikesepargi hoiutööd. Töö nr 2024 252“.
From: Martin Võru <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 13:30:25 +0200

Tere

Saadame Teile kooskõlastamiseks põhiprojekti „Kabli päikesepargi hoiutööd. 
Töö nr 2024‑252“.

Objekt asukoht: Pärnu maakond, Pärnu linn, Tammuru küla, Kusti 
(56801:005:0051), Ojamaa (56801:005:0076), Konksu (56801:005:0078), 
Karjalauda (56801:005:0052) ja Karjalauda (56801:005:0053) omanik. 
Põhiprojekti on koostanud Kobras OÜ Enery Estonia OÜ tellimusel. Põhiprojekt 
annab tehnilise lahenduse Kabli päikesepargi hoiutööde tegemiseks.

Põhiprojektiga antakse lahendused järgmistele elementidele:

*	tööala ettevalmistamine ja võsa- ja puittaimestiku likvideerimine;
*	projekteeritud äravoolurajatiste mahamärkimine;
*	kraavide puhastamine settest (~2140 m);
*	truupide puhastamine (~40 m);
*	kraavi asendamine kollektortoruga (~1480 m);
*	olemasoleva drenaaži-/kollektortoru asendamine (~3243);
*	tööde järgsed heakorratööd.

Projektiga kavandatavad tööd paiknevad osaliselt Taali-Põlendmaa-Seljametsa 
tee (19276) ja Luige tee (19289) kaitsevööndis. Sellega seoses palume Teilt 
ehitustööde teostamiseks põhiprojektile kooskõlastust. Küsimuste korral 
võtke ühendust allpool esitatud kontaktidel. Projekti saab alla laadida 
siit:

https://kobras.sharepoint.com/:u:/s/Projekteerijad/EXVmKCexfc1PpcE6h4GmxZYBP9cILea4ibCiApA8gKkWFg?e=m5uPsM .

Lugupidamisega

Martin Võru

Projekteerija

Kobras OÜ

Tel: +372 52 60 335

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.